Doorbird handleiding, beknopt

Freek-Jan Buijsman
Freek-Jan Buijsman Administrator
September 2018 aangepast in Cameras
Vanaf firmwareversie 2.7 is het mogelijk om de xxter te gebruiken met Doorbird.
Voor Doorbird op Android is minimaal Android versie 5.0 of hoger nodig. Camera doet het anders wel audio niet.

Vul de gegevens in zoals op de afbeelding te zien is en de Doorbird zou moeten werken.

Gebruikersnaam en wachtwoord zijn afkomstig van een gebruiker die je zelf aanmaakt in de Doorbird app (als admin). Deze moet je rechten geven om altijd de videostream te mogen bekijken.

Voor het deur relais, afhankelijk van welk gebruikt wordt, kies je hier 1 of 2.


Reacties

  • Jelle Karèl
    Jelle Karèl Gebruiker
    September 2018 aangepast
    Beste Freek-Jan,

    Ik probeer de Doorbird te configureren zoals hierboven staat, echter lukt dit nog niet helemaal.

    Ik krijg wel beeld intern en extern, ik krijg alleen het spreek/luister gedeelte niet werkend.
    Heb je toevallig nog suggesties?

    Ik gebruik Xxter i.c.m. IPhone X

    Met vriendelijke groet,

    Jelle
  • Beste Jelle,
    Dit zou moeten werken.
    Heb je wel een spreek luister verbinding via de app van Doorbird zelf? Mogelijk heeft het te maken met het type Doorbird dat je gebruikt, welke is dit?
  • Jelle Karèl
    Jelle Karèl Gebruiker
    September 2018 aangepast
    Beste Freek-Jan,

    Via de Doorbird app werkt het wel.

    Het is enkel via Xxter niet mogelijk bij mij.. het telefoontje wordt even rood met de bekende wacht cirkel en vervolgens direct weer groen.

    Wat ik ook mis, de schakelfunctie om infrarood te activeren? Kan deze misschien nog worden toegevoegd?

    Ik gebruik de Doorbird D101

    Met vriendelijke groet,

    Jelle
  • Beste Jelle,
    Neem even contact me mij op via support@xxter.com of via het support nummer: 020-218 4202
    Dan gaan we verder zoeken naar een oplossing.