HUE elementen toevoegen aan pagina

Heb net een HUE geïnstalleerd en gekoppeld, de HUE lampen zijn allemaal te zien in de status. Vervolgens in de config tool de lampen toegevoegd ik zie deze echter niet terug op de pagina's. Wat vergeet ik en of doe ik niet goed ?

Reacties

  • Om de lampen op een pagina toe te voegen moet je zijn ingelogd op my.xxter.com Hier kun je in het profiel op een pagina de HUE lampen toevoegen. Om dit te kunnen doen moeten de lampen natuurlijk ook beschikbaar zijn in de componentenlijst van de xxter. Kijk in de installatiehandleiding van de xxter naar de mogelijkheden die er zijn met de HUE lampen.

    Met de config tool is dit in ieder geval niet mogelijk. Deze wordt ook bijna niet meer gebruikt. De functie's van deze tool zijn inmiddels ondergebracht op my.xxter.com
  • Dank voor je antwoord, als ik het goed zie om de componenten lijst te bewerken heb in een inlog nodig als professional. Hoor graag wat de mogelijkheden zijn.
  • Hiervoor is inderdaad een professional login nodig. De installateur van de xxter beschikt hierover. Als je niet weet wie dat is neem dan even contact met mij op via support@xxter.com of bel naar 020-2184202 dan kan ik je daar meer over vertellen.

    Er zijn wel mogelijkheden om jou toegang te verschaffen tot het project maar standaard is dit niet mogelijk ivm de nodige kennis van het KNX systeem, beschikking over ETS software en het kunnen garanderen van een werkend systeem.
  • De nodige kennis lijk mij geen probleem, ik heb een prof licentie ETS 5 en bovendien ook een cursus XXter gevolgd in 2014 bij Freddy van Geel. Het complete ETS systeem in mijn woonhuis heb ik zelf geprogrammeerd en in bedrijf gesteld.
  • Ik hoor graag van je via support, dan pakken we het daar verder over.