Hue groepen
TechTron
Gebruiker, Specialist
in Componenten
Beste,
Is het mogelijk om ook de verschillende groepen aan te sturen via de Xxter die aangemaakt zijn in de Hue app? Of enkel alleen de losse lichtbronnen?
Ik verneem het graag.
Harm
Is het mogelijk om ook de verschillende groepen aan te sturen via de Xxter die aangemaakt zijn in de Hue app? Of enkel alleen de losse lichtbronnen?
Ik verneem het graag.
Harm
Reacties
-
Update: Het is nu mogelijk HUE groepen te schakelen, dimmen etc.
- Bij gebruik van een lamp, gebruik je het nummer van de lamp, zoals ook hiervoor. Bijvoorbeeld: HUE1:1/s schakelt de eerste lamp van de eerste HUE bridge.
- Bij gebruik van een groep, gebruik je het nummer van de groep met een “G” ervoor, bijvoorbeeld: HUE1:G1/s schakelt de eerste groep van de eerste HUE bridge.
Daarnaast is het nog steeds mogelijk om de HUE lampen op te nemen in een xxter scene of script en op die manier meerdere lampen tegelijk aan te sturen. -
Bedankt.
Wordt er met het aansturen van deze losse sturingen dan rekening gehouden met de API? (max 10 telegrammen / seconden)? Of moet dat zelf ingebouwd worden? -
De API van HUE bedoel je? Nee hier wordt geen rekening mee gehouden voor zover mij bekend.
-
In de volgende update is het plan de HUE sturing te updaten, we gaan kijken wat er hiervan mee kunnen nemen. Bedankt voor de suggesties.
Categorieën
- 361 Alle Categorieën
- 28 Release notes
- 8 Release notes - Pairot
- 20 Release notes - xxter
- 12 Pairot
- 48 Algemeen
- 5 Device
- App
- 1 Project
- 3 Voice assistants
- 10 xxter
- 126 Algemeen
- 47 Algemeen
- 34 Nieuwe functionaliteiten en nieuwe features
- 21 Apps
- 20 Apps algemeen
- 1 Apps Beta release
- 24 Profielen
- 7 Profiel algemeen
- 16 Pagina's en pagina elementen
- 1 Waarschuwingsservice
- 94 Project
- 6 Logica
- 2 Aanwezigheidsdetectie
- 12 Acties
- 3 BREEAM
- 14 Cameras
- 16 Componenten
- 1 Config Tool
- 6 Opdrachten
- 28 Native scripts
- 3 LUA scripts
- 3 Statistieken
- 50 Device
- 42 Device algemeen
- 3 Toegangsrechten en lokale gebruikers
- 4 Aanwezigheidssimulatie / Presence simulation