Knoppenrij: Verschillende pictogrammen bij status

Goedemorgen,

Ik zou graag in de knoppenrij een waarde object willen invoegen waarin ik meerdere statussen kan laten weergeven, ook zou ik een script willen kunnen starten.

VB:
Status inbraakalarm
- Volledig in [1]
- Gedeelte in [2]
- uitgeschakeld [3]
Status waarde d.m.v. Byte waarde

PS. afbeelding of file uploaden was net niet mogelijk

Reacties

  • Harm Elzinga
    Harm Elzinga Administrator
    Deze vraag was 4 keer geplaatst, dus we hebben de andere 3 identieke weggehaald.
    Het is niet mogelijk 3 verschillende iconen op 1 plek te tonen, afhankelijk van de status. Wel kun je 2 of 3 iconen naast elkaar zetten, die je bijvoorbeeld een kleur geeft wanneer deze actief is. Is dat wat je bedoeld?

    Een script kan niet direct vanuit een pagina gestart worden, dit moet via een dummy component en een trigger/actie in het project.
  • Deze vraag was 4 keer geplaatst, dus we hebben de andere 3 identieke weggehaald.
    Het is niet mogelijk 3 verschillende iconen op 1 plek te tonen, afhankelijk van de status. Wel kun je 2 of 3 iconen naast elkaar zetten, die je bijvoorbeeld een kleur geeft wanneer deze actief is. Is dat wat je bedoeld?

    Een script kan niet direct vanuit een pagina gestart worden, dit moet via een dummy component en een trigger/actie in het project.

    Harm,

    dank voor je antwoord.

    Vandaag dat ik hem ook in de topic Nieuwe functionaliteiten plaats.
    Zou mooi zijn als dit in de toekomst toch mogelijk wordt.