Verbinding maken met xxter via app traag

Beste Harm,

Ik heb meen ik sinds de iOS 13 update steeds vaker het probleem dat als ik de Xxter app op mijn iPhone start en deze dan behoorlijk lang erover doet om verbinding te maken.

Ik kan dan wel gewoon de knoppen bedienen maar er gebeurd in werkelijkheid niets, terwijl er wel een verbindingsvinkje staat wat daarna in verbindingspijltjes verandert en weer terug naar vinkje.

Dat hij moet laden snap ik, alleen is het irritant als ik de app open en vervolgens een schakelaar omschakel en de status ook verandert terwijl er niets is gebeurd.

hoop dat er een oplossing is.

Reacties

  • DJL Suls
    DJL Suls Gebruiker
    Oud onderwerp, maar ik vond het toevallig. Ik heb hetzelfde probleem gemerkt: dat het tegenwoordig veel langer duurt om te verbinden. Het zou inderdaad geïntroduceerd kunnen zijn rond iOS 13. Ik heb in ieder geval exact hetzelfde gedrag als jij beschrijft.

    Ik weet dat ik dan moet wachten, maar mijn vrouw is altijd ongeduldig en zit meteen op knoppen te drukken en te klagen "dat het niet werkt".

    Op Android heb ik dit probleem overigens niet, het lijkt enkel met iOS een probleem te zijn.
  • Bedankt voor het melden hiervan. Het volledig afsluiten van de xxter app zou een oplossing kunnen bieden hiervoor: https://support.apple.com/nl-nl/HT201330
    Ook het tijdelijk verbreken van de wifi verbinding wil wel eens helpen.

    Mocht je toch nog problemen ondervinden laat dan even iets weten.
  • Dank voor je reactie Freek-Jan,

    Het probleem speelt tot op de dag van vandaag.
    Zowel bij een interne als externe verbinding.

    Misschien moet er een functie ingebouwd worden, op het moment er geen verbinding is de visualisatie verborgen blijft?

    Met vriendelijke groet,

    Jelle Karèl

    Bedankt voor het melden hiervan. Het volledig afsluiten van de xxter app zou een oplossing kunnen bieden hiervoor: https://support.apple.com/nl-nl/HT201330
    Ook het tijdelijk verbreken van de wifi verbinding wil wel eens helpen.

    Mocht je toch nog problemen ondervinden laat dan even iets weten.

  • Hallo allemaal,
    In de laatste app update hebben we een oplossing gemaakt voor de vertraging bij het openen van de app, dit zou nu weer veel minder moeten zijn!