Waar kan ik terecht voor klantondersteuning?

Maarten Hemker
Maarten Hemker Administrator
May 2020 aangepast in Algemeen
Ondersteuning, net als garantie, dient te worden verkregen bij de partij waar het product gekocht is. In de meeste gevallen is dit voor eindgebruikers dus bij de installateur. Daarnaast kent deze installateur de persoonlijke situatie en installatie van de klant, en xxter als producent niet. Hierdoor kan over het algemeen de installateur u sowieso het best van dienst zijn.

Voor installateurs zijn verschillende producttrainingen beschikbaar, zodat zij hun klanten optimaal kunnen ondersteunen. Indien nodig kunnen installateurs terecht bij de supportafdeling van xxter.

ENGLISH:
Where should I go for customer support?

Support, as well as guarantee, should be requested from the party where the product has been bought. In most cases for end users this will be the installer. Additionally, the installer will also know the personal situation and the installation of the customer, while xxter as a manufacturer does not. This means that in general the installer will always be the one best suited to help you.

For installers several product training courses are available, to allow them to best support their customers. If needed, installers can call on the xxter support department.