Vraag om Validatiecode

Jelle Karèl
Jelle Karèl Gebruiker, Specialist
Beste forumleden,

Op een samsung tablet krijgen wij sinds vrijdag de vraag om een "Validatiecode"
'Te vinden op de webinterface van het apparaat'

Er is niets gewijzigd, en de melding kwam spontaan, en sinds dien werkt de app niet meer.

Wat kan dit zijn?

Reacties

  • Dit herken ik ook. De melding is al langere tijd incidenteel te zien op mijn android smartphone. Ik sluit de xxter-app en open hem opnieuw en dan is de melding weg.
  • Bij xxter zijn we constant bezig met het verbeteren en beveiligen van onze datastromen. Een nieuwe verbetering is de Validatiecode. Deze vind je terug op de statuspagina van de unit en kan worden ingevuld in de app bij Account.
    Als dit ingevoerd moet worden zou een keer genoeg moeten zijn. Blijf je deze melding ontvangen neem dan contact op met xxter support: support@xxter.com
  • Hoe goed ik ook kijk op de statuspagina van de unit, ik zie geen validatiecode. Ook in de app (android 2.10.1) bij Account komt hij niet voor.
  • H. van Ledden
    H. van Ledden Gebruiker, Specialist
    De validatiecode kan ik ook nergens op de statuspagina terugvinden. Graag info vanuit Xxter.
  • Beste Peter en H (van Ledden), de validatie code staat alleen op de status pagina wanneer de "nieuwe app beveiliging" is ingeschakeld, waarschijnlijk is dit bij jullie niet het geval. Dan is deze ook niet zichtbaar.

    Zouden jullie contact op willen nemen met support@xxter.com om dit probleem verder te onderzoeken?
  • Beste servicdedesk XXter, ook ik wordt geconfronteerd met een validatiecode. Mijn installateur wist niet het bestaan van deze code.
    Op de status pagina zie of herken ik deze code niet.
    Graag enige hulp.
    Alvast dank, H

  • Harm Elzinga
    Harm Elzinga Administrator
    Beste Harry,

    Soms helpt het om de xxter een keer opnieuw te starten. Helpt dat niet, neem dan even contact op met onze support.