app foutmelding

Ik krijg sinds een week of twee iedere keer bij het openen van de app de melding "Niet gauthoriseerd. wachtwoord, userid of gedeelde sleutel fout".
Als ik deze dan weg klik door op OK te klikken werkt de app wel gewoon.
Dit zowel op de telefoon als op de tablet. beiden Android 10 laatste versie

Reacties

  • Beste Hans,
    Enige tijd geleden alweer heb je bovenstaande vraag gesteld.
    Mocht je deze melding nog steeds krijgen probeer dan de volgende zaken.
    - Werk de app bij naar de laaste versie vanuit de play store.
    - Werk de firmware van de xxter bij. Dit kan vanuit de app bij Instellingen.
    - Verwijder het lokale profiel uit de app. Ga in de app naar Instellingen-->Account. Verwijder de gebruikersnaam en druk op "Gereed"
    - Voer de inlog gegevens opnieuw in in de app.
  • Beste Freek, gedaan wat je zei en ik krijg nu de melding niet meer.
    wel een héél andere lay out ineens.
    De oude achtergrond is weg en alle knoppen zijn ook anders. Op zich prettiger maar er past wel minder op 1 scherm, het wordt scrollen nu.
  • Deze layout is onderdeel van de 3.0 update. Je kunt in de app via het instellingenmenu-->Voorkeuren terug naar de "Klassieke weergave" mocht je dat willen.
  • Ik moet je teleurstellen helaas. De melding was er toch nog nu.



  • Het lijkt erop dat er iets met je account aan de hand is. Neem contact op met je installateur voor verdere ondersteuning hierbij. Mocht je installateur er niet uitkomen dan kan deze contact met ons opnemen voor ondersteuning.
  • Die was toevallig hier vandaag voor een ander probleem en heb hem dit laten zien. Die begreep er ook niks van.
    Heeft ingelogd op XXter, bij hem geen melding. Als ik inlog met de PC/laptop heb ik geen melding, alleen met mijn Android devices. Ik heb nog een oude iPad (gen 3) die doet het ook gewoon zonder melding.

    Ik zal de app nog eens helemaal verwijderen, tablet/GSM opnieuw booten en dan weer installeren.

    Als dat geen resultaat oplevert zal ik het toch aan hem doorspelen met een link naar deze thread.

    Als dat wel het probleem oplost vermeld ik dat hier nog.

    Alvast mijn dank, grt Hans.