Crash xxter app op Android 6.0.1 HTC M8s

Beste lezers,

Allereerst TOP dat er een forum is, altijd fijn en leerzaam, zie al scripts staan en Sonos opmerkingen, we gaan hier nog wel wat opsteken.

maar...
Wij ondervinden al enige maanden problemen met de stabiliteit van xxter op onze smartphones. Thuis hebben we 2 HTC M8s draaien (helaas mijn eigen toestel en die van mijn partner) en een LG, Samsung S5, en Samsun A3 en enkele nieuwe en oude Ipads. Op geen van de apparaten ondervinden we problemen. Behalve... op de HTC. Dit deed me besluiten een toestel van grond af aan (back to factory settings) weer in gebruik te nemen.
Zonder enige andere software op het toestel blijft Xxter crashen. ? hmm. Ik draai thuis 1.9.14 op de xxter. Ik heb begrepen de nieuwste software versie die op deze hardware kan draaien.

Helaas is het niet zo dat hij af en toe crasht, als ik geluk heb, kan ik net een actie ondernemen, na crashen moet ik eerst de app uit het geheugen van de phone halen alvorens een nieuwe opstart poging te kunnen doen. Anders draait/start hij sowieso niet.

Aankomend is een uitbreiding met toegangspoort tot onze woning en beveiligingscamera. Maar dit heeft niet echt zin in xxter te stoppen als het niet functioneert.... En om nu een andere telefoon te gaan halen ;)

Vragen:
Zijn jullie hiervan op de hoogte, is dit een bekend probleem?
Kan ik hier wat aan doen? Zou het graag weer werkend willen hebben.


Alvast dank voor jullie input!

Winfred

Reacties

  • Beste Winfred,

    Bedankt voor je reactie op ons forum! Leuk dat je zo enthousiast bent.

    Mogelijk hebben de problemen die je ondervindt met de stabiliteit van de android app te maken met de versie van android in combinatie met het toestel. Bij de ontwikkeling van de app wordt getest met verschillende veel verkochte toestellen en android versies. Echter, het is niet mogelijk om met alle toestellen te testen.

    De support voor xxter loopt via support@xxter.com of 020-2184202 Het forum is niet bedoeld om storingen als deze te melden.

    Ik heb je storing doorgegeven aan de support. Een medewerker zal contact met je opnemen en de oorzaak van het niet functioneren van de app proberen te achterhalen.

    Met vriendelijke groet,

    Freek-Jan Buijsman
    xxter medewerker