Kleurverloop

Goedemiddag,

Ik wil een aantal RGB ledstrips in kleur laten verlopen via scripts.
Op een pagina selecteer je 4 verloop kleuren en er staat een knop om het volgende script te starten:
#Looplicht van 4 kleuren
FADE RGB(67/RGB) TO RGB(75/Chase kleur 1 ROOD) IN 20 SEC STEP 1 SEC
WAIT BYTE(96/fade tijd) SEC
FADE RGB(75/Chase kleur 1 ROOD) TO RGB(80/Chase kleur 2 ROOD) IN 20 SEC STEP 1 SEC
WAIT BYTE(96/fade tijd) SEC
FADE RGB(80/Chase kleur 2 ROOD) TO RGB(85/Chase kleur 3 ROOD) IN 20 SEC STEP 1 SEC
WAIT BYTE(96/fade tijd) SEC
FADE RGB(85/Chase kleur 3 ROOD) TO RGB(90/Chase kleur 4 ROOD) IN 20 SEC STEP 1 SEC
WAIT BYTE(96/fade tijd) SEC
RESTART

Mijn script herstart alleen niet. En doordat ik step gebruik loopt het geheel ook niet super vloeiend.
Is hier misschien een betere oplossing voor?

Reacties

  • Doordat je FADE .. TO .. IN 20 SEC STEP 1 SEC doet, zal je RGB licht in 20 seconden veranderen naar de ingestelde kleur, met stappen van 1 seconde. Dit geeft een niet vloeiend beeld, doordat je iedere seconde een verstelling van het licht ziet.
    Dit zou je kunnen voorkomen door 250 neer te zetten en SEC weg te laten. Dan heb je 250 milliseconde per verandering. Door hier een beetje mee te spelen kan je dit script naar wens instellen.

    FADE RGB(67/RGB) TO RGB(75/Chase kleur 1 ROOD) IN 20 SEC STEP 250

    RESTART zou het script oneindig moeten restarten. Als dit niet gebeurt verzoek ik je contact op te nemen met support@xxter.com, zodat we daar voor dit specifieke geval naar kunnen kijken.