Desktop app

In de xxter software is een (nog niet werkende) mogelijkheid verschenen om schermen voor een desktop app aan te maken. Is er al een release datum voor deze app bekend?

Reacties

  • Beste Paul,
    De windows desktop app is inmiddels beschikbaar. Je kunt deze nu alvast hier downloaden. Later zal de windows app ook op onze website beschikbaar worden gemaakt.
  • P.N. van Kampen
    P.N. van Kampen Gebruiker
    December 2016 aangepast
    Leuk een windows app! Het lukte eerst niet de profielen op te halen. Maar na het stoppen van de app en opnieuw opstarten lukte het wel.
  • Het ziet er allemaal prachtig uit, mijn complimenten!
    Ik zag wel dat de camera's nog niet werken, dat stond niet in het lijstje van niet werkende zaken, dus ik meld het maar even.
  • Ja, ben er hartstikke blij mee! Ik hoop dat de overige functionaliteit snel volgt.
  • Harm Elzinga
    Harm Elzinga Administrator
    De camera's zouden moeten functioneren, behalve RTSP camera's. Indien dit een MJPEG camera betreft, dan ontvangen we graag via support, om welke project / gebruiker het gaat en welke camera (type + merk).
    Mogelijk kunnen we dan achterhalen waar dit mis gaat in de Windows app.
  • Beste Harm,
    Mijn camera's werken niet en ik heb ook nog wat kleine opmerkingen over de desktop app. Ik stuur nadere info via support.
  • Inmiddels is de definitieve release van de Windows App beschikbaar.
    Kijk hier: https://www.xxter.com/support/downloads/ voor de download..