Xxter connect service werkt niet

ijansch Gebruiker, Specialist
Hoi,

Ik heb in de app de xxter connect service voor een jaar gekocht. Daarna heb ik in de xxter web interface de optie 'xxter connect ingeschakeld' op aktief gezet en web toegang op actief gezet.

Als ik nu de app open buiten mijn netwerk zie ik op de plek van het connectie vinkje een <-> icoontje (ik vermoed dat dat het xxter connect symbool is), maar als ik een lamp bedien gebeurt er niets. Er verschijnt ook niets in de logs. Vergeet ik iets? heb herstart van de xxter unit al geprobeerd.

Mvg,
Ivo

Reacties

  • ijansch Gebruiker, Specialist
    In de my.xxter.com omgeving zie ik bij settings:

    Xxter connect service subscription: inactive
    Xxter connect service: connected

    Dus het lijkt erop dat xxter de subscription niet herkend, terwijl die in de app wel op active staat. (ik zie in de trial month).
  • ijansch Gebruiker, Specialist
    geprobeerd: app -> setup -> send previous purchases to xxter. Dit geeft geen foutmelding, maar de status blijft op inactive staan in de my.xxter kant.
  • Freek-Jan BuijsmanFreek-Jan Buijsman xxter medewerker
    Het <-> icoontje betekent dat er geen verbinding is vanuit de app naar de xxter.

    Aan onze kant kan ik zien dat je xxter verbonden is via de XCS.
    Ik benader je via support om dit verder op te pakken.
Log In of Registreer om te reageren.