Vraag om Validatiecode

KNX DoornKNX Doorn Gebruiker, Specialist
Beste forumleden,

Op een samsung tablet krijgen wij sinds vrijdag de vraag om een "Validatiecode"
'Te vinden op de webinterface van het apparaat'

Er is niets gewijzigd, en de melding kwam spontaan, en sinds dien werkt de app niet meer.

Wat kan dit zijn?

Reacties

  • Peter WortelPeter Wortel Gebruiker
    Dit herken ik ook. De melding is al langere tijd incidenteel te zien op mijn android smartphone. Ik sluit de xxter-app en open hem opnieuw en dan is de melding weg.
  • Freddy van GeelFreddy van Geel xxter medewerker
    Bij xxter zijn we constant bezig met het verbeteren en beveiligen van onze datastromen. Een nieuwe verbetering is de Validatiecode. Deze vind je terug op de statuspagina van de unit en kan worden ingevuld in de app bij Account.
    Als dit ingevoerd moet worden zou een keer genoeg moeten zijn. Blijf je deze melding ontvangen neem dan contact op met xxter support: support@xxter.com
  • Peter WortelPeter Wortel Gebruiker
    Hoe goed ik ook kijk op de statuspagina van de unit, ik zie geen validatiecode. Ook in de app (android 2.10.1) bij Account komt hij niet voor.
Log In of Registreer om te reageren.