Geen verbinding via xxter connect

Ik heb in het verleden al probleemloos xxter connect gebruikt, maar de laatste tijd gebruikte ik port forwarding. Doordat ik mijn netwerk iets anders heb ingericht zou ik nu opnieuw xxter connect willen gebruiken. Echter, het werkt niet.
Ik heb een actief abonnement. Zowel in Google Play als in de Servicewinkel is de app is dit zichbaar. Maar in de web interface van de unit zie ik "niet verbonden" bij de xxter connect sectie in de statuspagina. "Forceer nieuwe verbinding" maakt geen verschil.
Ik heb ook al de app optie gebruikt om voorbije aankopen naar xxter te sturen, en ik heb de unit al eens herstart. Niets van dit alles heeft geholpen.
Wie kan mij helpen?

Reacties

  • Freek-Jan BuijsmanFreek-Jan Buijsman xxter medewerker
    Je kunt met deze vraag het beste terecht bij support@xxter.com. Daar kun je het serienummer van de xxter doorgeven (doe dat niet hier!) en kan het een en ander worden nagekeken met betrekking tot het XCS abonnement.
Log In of Registreer om te reageren.