authenticatie mislukt

Rody PeetersRody Peeters Gebruiker, Specialist
ik probeer mijn xxter te benaderen via de app maar ik krijg bij iedere inlog poging te zien(authenticatie mislukt) maar ik heb geen iedee wat er nu precies aan de hand is. kan iemand mij helpen?

met vriendelijke groet rody peeters

Reacties

  • Freek-Jan BuijsmanFreek-Jan Buijsman xxter medewerker
    Dit betekent dat de gebruikersnaam en of het wachtwoord niet juist zijn. Let op dat je in de app inlogt met het eindgebruikers account.
    Kun je vanuit een browser op het lokale IP van de xxter komen? Kun je daar wel inloggen en zo ja de configuratie laden?
    Mocht je er niet uitkomen neem dan, met deze bevindingen, contact op met support.
  • Rody PeetersRody Peeters Gebruiker, Specialist
    ik kan wel bij mijn xxter komen tot dat ik moet inloggen en dan krijg ik dat ik niet geautoriseerd ben terwijl ik het goed wachtwoord en gebruikersnaam gebruik.
    met vriendelijke groet rody peeters
  • Freek-Jan BuijsmanFreek-Jan Buijsman xxter medewerker
    Mogelijk dat je account dan geblokkeerd is.
    Neem contact op met xxter support en geef daar het serienummer en de gebruikersnaam door van je account. (heb je inmiddels gedaan)
Log In of Registreer om te reageren.